Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Raascaseer state president gets a hero's welcome Somalia's capital Mogadishu.

Deg deg: madaxweyne dooxa joog oo gaaray magalada moqdisho

waxa saacado ka hor ka degay magaalada moqdisho wafti uu hogaaminaya madaxwenaha mamulka raascasayr eng farax dooxa joog oo in muda ah ku sugnaa wadanka kenya magaalada nairobi halkaas uu kulamo kula lahaa xubno ka tirsan beesha caalamka iyo hayadaha samafalka waxa la filayaa in uu madaxweynaha uu kalamo la qaato masuuliyinta dowlada kumeel gaar ka ah

waxii warar oo danbe ahna wan idin soo gudbindoonaa

filo goor dhow sawiro wafdiga madaxweynaha ee moqidsho

Mario B   

So when will the Governor of Hargeisa, Dr Silanyo. be making this type of trip to his beloved capital? Somaliland state of Somalia needs to pay homage to it's capital and recall it's prodigal son Amir Godane.:D

Xaaji Xunjuf;825922 wrote:
Deg deg: madaxweyne dooxa joog oo gaaray magalada moqdisho

Dooxa joog. (wanderer, wandering around)

;)

Mario B   

XX, but you haven't answered my question, when will the President of Somaliland state of Somalia be making this type of journey? :D

Mario B;825932 wrote:
XX, but you haven't answered my question, when will the President of Somaliland state of Somalia be making this type of journey?
:D

Ha sugi waayin, in august he will be landing at Adan cadde airport for the power sharing ceremony.

Inshallah soon xamar wa magalooyinka Somalia an ugu jeclahay just to bring back some old memories for old time sake wa inan ugu yaraan sadex bilood jooga xamar, From Xamarweyne to Wardhigley from Wardhigley to madina wa inan dhex mushaaxa intan bakooradaydi qaato go'a shaalana is huwiyo koofiyad yarna xidho.

Mario B   

Mukulaalow;825934 wrote:
Ha sugi waayin, in august he will be landing at Adan cadde airport for the power sharing ceremony.

I will be the first one there to welcome him, given that I hail from Somaliland regions, welcoming him in Mogadishu will be a patriotic duty in my books. :D