Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Garowe clan enclave loses 20 soldiers after a surprise attack from Sheikh Atam.

Somalia;789337 wrote:
No one reported it because it isn't true.

Xaaji, why are you so obsessed with Puntland, you and your other sidekicks, you know very well this didn't happen yet you push it.

What's with the obsession? Is it the Buhoodle defeat?
:D

@Mintid

They said "reportedly", meaning it isn't confirmed... I wonder why it isn't confirmed..

keep in mind this xaaji character was the one that also posted a thread about militia invading galkacyo. i wonder what happen to those alleged militia. somalia, the fact that their sources are hiiraan and somaliareport says it all. fake and wishful thinking.

Somalia   

Mintid Farayar;789344 wrote:
This one is going to hurt so brace yourself, my friend.

Coming to you straight from RBC....

Now take a deep breath and pray for peace for all.....

That's the worst source out of all of them. I don't know what you are smoking using that source as your last attempted blow. I mean, even Xaaji Xunjuf would know not to play that.

Why are you mad tho? :D

Mintid Farayar;789344 wrote:
This one is going to hurt so brace yourself, my friend.

Coming to you straight from RBC....

Now take a deep breath and pray for peace for all.....

only response to your comment is :D

Somalia;789347 wrote:
That's the worst source out of all of them. I don't know what you are smoking using that source as your last attempted blow. I mean, even
Xaaji Xunjuf
would know not to play that.

Why are you mad tho?
:D

Reerka indha-adeygnimada waa lagu sheegi jirey laakiin sidan maan moodi jirin...

Little Xiin's in-training....

The Sage   

This attack is almost definitely a reprisal attack for the capture of Atam's chief bomb maker. It seems that they are trying to portray themselves as still being a potent threat to PL in spite of their recent drawbacks. This man needs to be taken down asap.

Somalia   

Mintid Farayar;789354 wrote:
Reerka indha-adeygnimada waa lagu sheegi jirey laakiin sidan maan moodi jirin...

Little Xiin's in-training....

Why you mad though, just spreading false stories... It's sad.

Garowe(Pi) Afhayeenka dowlada Puntland Axmed Cumar Xirsi (Libaax-joorre) oo shir jaraa’id qabtay ayaa hoosta ka xariiqay inay been abuur ahayd war shalay la faafiyey oo sheegayay in Ciidamo Puntland leedahay lagu laayay deegaanka Sugurre.

Afhayeenku wuxuu sheegay inaysan jirin wax daal ah oo ka dhacay deegaanadaas, iyo khasaare loo gaystey Ciidanka Puntland ama shacabka deegaankaas.

Shalay ayaa qaar kamid ah warbaahinta Koonfurta Soomaaliya waxay qoreen in ku dhowaad 20 askari looga dileyb Dowlada Puntland deegaanka Sugarre, warkaasoo ahaa been abuur iyo wax aan sal iyo raad lahayn.

Afhayeenka Dowlada Puntland wuxuu arintaas ku tilmaamay mid siyaabo kale loola danleeyahay, wuxuuna ku celceliyey inaan waas jirin oo uu ahaa been abuur.

Garoowe (PV):-Afhayeenka Dowlada Puntland Axmed Cumar Xirsi (Libaax-joorre) ayaa si weyn u beeniyay warar shalay ay warbaahinta qaar shaaciyeen kaasoo ahaa in deegaanka Sugurre ee duleedka Boosaaso lagu dilay askar Puntland ka tirsan.

Afhayeenka Puntland oo beeniyay in askar Puntland ka tirsan lagu dilay deegaanka Sugurre

Axmed Cumar Xirsi (Libaax-joorre) ayaa wariyayaasha u sheegay inaysan jirin dagaal ka dhacay deegaanka Sugurre ee duleedka Boosaaso kaasoo askar puntland ka tirsan lagu laayay islamarkaana wararkaasi yihiin kuwo been abuur ah.

“wax iska hor imaad ah maba dhexmarin puntland iyo maleeshiyaadka la sheegay inay soo weerareen Sugurre waxaana leenahay waa warar la abuurey”ayuu yiri afhayeenka Madaxtooyada Puntland. Warbaahinta qaar ayaa shaaciyay in shalay dagaalo ka dhacay Sugare lagu dilay ku dhawaad 20 askarta Puntland ka tirsan kaasoo u dhexeeyay kooxaha hubeysan ee buuraeyda Golis iyo ciidamada amaanka Dowlada Puntland.

Afhayeenka oo Garoowe shir jaraa’id ku qabtay ayaa warbaahinta u sheegay in deegaanka Sugare oo 40 KM u jira Boosaaso ay ku sugan yihiin ciidamo badan oo Puntland ka tirsan kuwaasoo saldhigyo ku leh deegaankaasi waxaana uu meesha ka saaray inaaney shalay wax dagaal ah la gelin kooxaha hubeysan ee buuraeyda Golis.