Knight of Wisdom Posted November 16, 2011 Baliga Shangale oo Buuxsamay (Jeceliya Jamal Dhulka Hooyo, Jeceliya SSC State of Somalia) Quote Share this post Link to post Share on other sites
A_Khadar Posted November 16, 2011 ^^ Alx.. That is Allah's blessing.. Beautiful, the camels, goats and horses.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eng.Cadde Posted November 16, 2011 What is SSC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knight of Wisdom Posted November 17, 2011 A_Khadar;759028 wrote: ^^ Alx.. That is Allah's blessing.. Beautiful, the camels, goats and horses.. I know. That's breathtaking. Khadaroow, do you think it will be the raining season in December during the Khaatumo-2 Conference? I heard in Nugaal Godan looking beautiful during the raining season, especially up around Xudun ila Taleex. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dabrow Posted November 17, 2011 Kow: U live in sweden right? I recongize some ppl in that pic you posted. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knight of Wisdom Posted November 17, 2011 Dabrow;759131 wrote: Kow: U live in sweden right? I recongize some ppl in that pic you posted. Yeah, how do you know? lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dabrow Posted November 17, 2011 Knight of Wisdom;759134 wrote: Yeah, how do you know? lol För att jag har sett några av de tjejerna i Stockholm bror! Men jag känner inte dem. Och gissade därför att du bor i Sverige...inte så svårt. Viva SCC Somalia! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knight of Wisdom Posted November 17, 2011 Dabrow;759136 wrote: För att jag har sett några av de tjejerna i Stockholm bror! Men jag känner inte dem. Och gissade därför att du bor i Sverige...inte så svårt. Viva SSC Somalia! Åh okej. Ja bror, några av flickorna är vacker, eller hur? Är du från SSC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dabrow Posted November 17, 2011 Knight of Wisdom;759139 wrote: Åh okej. Ja bror, några av flickorna är vacker, eller hur? Är du från SSC? Flickorna är vackra. Jag kommer inte från SCC, Jag är från gedo/Luuq Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aaliyyah Posted November 17, 2011 Knight of wisdom is in sweden? cool. The only word I learnt while I was there was tak which means thank you lmao.. salaam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knight of Wisdom Posted November 17, 2011 Dabrow;759145 wrote: Flickorna är vackra. Jag kommer inte från SCC, Jag är från gedo/Luuq Åh, du är från Jubbaland. Jag måste erkänna, jag verkligen respekterar och beundrar din klan. Utan er finns det ingen Somalia. Aaliyah, are you in Sweden? If no, then where? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dabrow Posted November 17, 2011 Knight of Wisdom;759157 wrote: Åh, du är från Jubbaland. Jag måste erkänna, jag verkligen respekterar och beundrar din klan. Utan er finns det ingen Somalia. Aa jag kommer från jubba. Tack KOW. Jag respekterar och beundrar din nationalism. Somalia ha nolato. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cali_Gaab Posted November 17, 2011 Why doesn't their President visit them? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Carafaat Posted November 17, 2011 Dabrow;759291 wrote: Aa jag kommer från jubba. Tack KOW. Jag respekterar och beundrar din nationalism. Somalia ha nolato. Du måste vara försiktig så att du inte får skickas. dessa människor är anti SSC Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dabrow Posted November 17, 2011 Carafaat: Vilka människor menar du? Quote Share this post Link to post Share on other sites