Kool_Kat Posted April 4, 2010 Horta hore, salaanta kore fahmayee, tan hoose maxaa loolajeedaa? I am sure it's harmless, laakiin markaan maqlo wax kalaan u qaataa in loola jeedo! Waankaa qaaday salaanta...Adna bal salaan dhexe baa lagu salaamay... Share this post Link to post Share on other sites
Maaddeey Posted April 4, 2010 qadhaadh & macaan intaasaan 3 biri ka fekeraayey! Share this post Link to post Share on other sites
Kool_Kat Posted April 4, 2010 Maxaa carabka iska xanuujisay? Qaraar lee ma'iska dhahdidoo... Share this post Link to post Share on other sites
Ismahaan Posted April 4, 2010 Originally posted by Kool_Kat: varför bara svenska? Det är inte rättvist! Somaliska språket är bättre... b Åh , vad häftigt!Vi har känt varann länge och jag viste inte att du kan prata på svenska. Kanske inte så jätte roligt at prata Svenska hela tiden men jag längtar väldigt mycket efter Sverige.Ska dit i Juni Insha Allah men bara för en vecka, nästa gång ska jag stanna där längre. Ps: Jag håller helt med dig luuqada Somaliga cidna ma gaarto. Share this post Link to post Share on other sites
SeefTa Posted April 4, 2010 i like this thread sambac iyo sagagar qooq iyo qosol suuq iyo saqajaam hurdo iyo hamaanso Share this post Link to post Share on other sites
nuune Posted April 4, 2010 jag förstog nästan att du skulle förstå svenska. Då kan vi prata bara svenska. Ismuhaan, maya huuno, kistoo yar leen jajabsadaa afka isfaaniya, intaasna waxaan ku bartey markaan imaado sweden summer kasta, waa alaabihii Ringby iyo Kista ee af suuqa ahaa adaa nagaga macallinsan afkan, waa runoo waa sidey Koolo sheegtay, xaq ma ahan, Swedish dhankaa inaga dhig, Soomaaligeena wax ka hodansan ma jiro markey noqoto nicmatul fashuuqda ka buuxda varför bara svenska? Det är inte rättvist! Somaliska språket är bättre... Koolo iyaaaaaah Share this post Link to post Share on other sites
Kool_Kat Posted April 4, 2010 ^OMG, adoo iyaah dhohooyo oo sidii ninka avatarka u niikinooyo leeba ii sawiran! LMAO!!! Ismahan, walaashiis tartiibo adi, iska qunyar-socodoo lee ahay sifiican uma aqaanee... Jag fuskade! :eek: :eek: Share this post Link to post Share on other sites
Ismahaan Posted April 5, 2010 Ismahan, walaashiis tartiibo adi, iska qunyar-socodoo lee ahay sifiican uma aqaanee... Jag fuskade! :eek: :eek: Kool walashiis jag fuskade ba hadii fahmaysi waa weenka tahee. Raganimo mise naagnimo la dhahaa. Nune kistoo lee maa adna Ringby ka soo baratey--ma xumo. Halkaas ka haay. Share this post Link to post Share on other sites
Showqi Posted April 6, 2010 Originally posted by Kool_Kat: Maxaa carabka iska xanuujisay? Qa r aa r lee ma'iska dhahdidoo... Kool_Kat Looool Qadhaadh=Qaraar=Xaraar intuba waa quruxda afka Soomaliga, oo waa iska nicmatul fashuuq Share this post Link to post Share on other sites
Maaddeey Posted April 6, 2010 Quruxda Af Soomaaligaa laga hadlaayee ee af (a) laba dhibic kor leh maxaa meesha keenay? KK, Faduul lee Share this post Link to post Share on other sites
Tuujiye Posted April 6, 2010 ^^ Ma aragtay ninyahoo? dadkaan far shaqalka soo qoraayaan mala yaabtay? "F" buujimo u duuban tahay ee soo dhajiyeen.... Ismahaan KK luqad eesan aqoon ma jiraan..aduunkaan aad u jeedid 34 wadan ee cook kasoo ahaan jirtay marka qoftaan waa culustahay yeesan kuu ganban.... Wareer Badanaa!!! Share this post Link to post Share on other sites
Haatu Posted April 8, 2010 Jag visste inte så många SOLers kunde tala svenska Kir iyo Kud Share this post Link to post Share on other sites
Paragon Posted April 8, 2010 ^Kir iyo kud oo kabajaan kadalooba looto kugu karbabee ma maqli jirtey? Qiimaha af-somaliga? War af-somaliga qiimo maleh anaa soo ogaadey... Share this post Link to post Share on other sites
nuune Posted April 8, 2010 ^^ Hadalkaa ka noqo awoowe, wuu ku galaafan hadii kale Share this post Link to post Share on other sites
Paragon Posted April 8, 2010 ^Lol. nuune, waran awoowe. Maanta qasid baan la foorfoorinayaa, oon 'car yaa ku dhaca, car!' u leeyahay ninyoow. Marka waxaan qoor sagaaro ku qabto oo qonof intaan ku dadbo, sinsaaryeeyo goonka gubbada ugu diro ayaan raadraadinayaa. Share this post Link to post Share on other sites