Sign in to follow this  
Xoogsade

Watch the War live, SomaliTV Reporter with the Courts at the Front

me   

^^The guy is not Somali, by now you should have known that and yes he deserves justice and nothing less. He should be tried for his treason.

ps. No amxaar will ever reach the Somali shores.

I bear witness that those men are the true Muslims among us who sacrificed for their religion against all odds, by facing the fierce fire power of the infidels with the little riffles they got.

Masha-Allah!

Walaahi I salute them, indeed!

Liibaan   

Ma malitia suudi/qanyare ee 20 sano ka dhargay qaadka iyo daroogada baa diin wax ka og

Horta in dhaqan celin lagu sameeye ahaad, markaa kadib na Alif Ba loo dhigo ayeey aheed

diin iyo quran bal ha danbeeye

Inta aan loo dirin jihaad lagu lagu qaadu gobolada kale ee somalia sida Kismaayo iyo Baydhabo

Mise waa lawaalay oo waxaa loogu sheekeeyey Jano ayaad ga la saan, oo waaba sugi kar la'yihiin

Rahima   

Walaahi I salute them, indeed!

As we all do.

May Allah have mercy on all those who have passed on and give strength to all those living and struggling.

Raggu kala ayaan roon. Ninka maanta diintiisi, dalkiisi iyo dadkiisi isagoo difaacaya ku dhintay ee ku shahiiday yaa ka ayaan roon? Waa ehlu janah without a doubt.

Kan Xabashi dadkiisi iyo dalkiisi ku hogaamiyey ifka dulinimo ayuu ku noolyahay aakhirona cadaab. laba khasaar.