Sign in to follow this  
Emperor

Dayniile report Sheikh Shariif gain more supporters over the fools in Asmara

^ adeer Isseh halkan SOL ahi waa uu kaaga waaya aragsan yahay thats why you dont see him fall prey to the mangolians and all these cyber hooligans ;)

Nephissa   

Ar Allamagan waaya ee day, ar u sheegbo us khaabllawaha biikhnimaas keeni.. ee laataacaleeshyaaw kuwaaneey waa liiska kuleeyaa oo la kuuraa, bacdigeed nawar dambooy ma kuugu soo nakhahaayiin ee iska kuleey ku dheh, ku duuf. Primmo voltana ad oo la warrammin si fiican lee u niwir daar, goomanka u gaduudi khanja gadaalkaaneey..

Emperor   

Doc kayeernimadu waa maxayna rag baa Allah idinka dhigayee, war meesha wax kudarsada ama iska aamusa ciyaalka xaafada foorjada qosolka isugu jiiminaayay(camiraayay) ayaad kadhigteenee, waa sidee raggu sow baaluq ma ahan?

Kool_Kat   

War Emperorooow, ina'adeerow ka kala daa hade...Ilaa iyo Women's sectionka baa lagaa cabaadayee...Ragii hadaad keentay inaa Politics ka kasoo eryato oo meelaha hablaha ku baroortaan? Ka qalee hee... :D

Abtigiis   

^ It is so hard to imagine dedicated fans of Leona Lewis would be so belligerent! I think ducking for cover is not an option anymore and I need to take the bull by the horn. But again, that will compromise my firm belief in gender equality and respect. So, you see, viewed from that angle, to be in the Women's section is not to step into the perch of a church. I have the right to be here, afterall.

Adiguu laakiin you don't spare refugees xataa soo ma aha!! :D

Kool_Kat   

Who said a fan of Leona Lewis wouldn't carry a sakiin in her jeeb? Don't let the pretty face fool you my dear, sakiinteyda maba dhigo...Never know when I might have to use it... ;) But now is not the time, so no need to run for cover...Ilaa shalaa ordeysee, bal stop running, enjoy Leona Lewis...For now...

Abtigiis   

Originally posted by Kool_Kat:

...Ilaa shalaa ordeysee, bal stop running, enjoy Leona Lewis...For now...

:D:D

Waa runtaa waa noogayba, walaashay. Thanks for being considerate!

Emperor   

L0L. Two years later and nothing's changed! Ma dadkaa 'rock headed' ah mise idinka?

Well, does it matter, if it makes the place rolling. Ever thought that its your rock headedness that's keeping the site alive, the fact that you like to disagree on all accounts in most cases for the sake of argument...

KK, atheer meeshi waxay kadhigeen Ciyaalka xaafada, isku team aan nahay iyo maxaa iigu hiliinwayday aa kasocota SOL, :D .