Haseena Posted June 9, 2003 OM det finns en och annan svenne som har dikter han/hon vill dela med sig...Var så goda o. ta plats ...Jag kan börja med en som jag skrivit inte för så länge sedan.... Det var inte igår då jag såg dig Det var inte idag som jag först kände dig Det var inte för fem minuter sen jag börjat älska dig Du är min person Den jag vill ha Den som sövt mig i en dimma av kärlek I tät av känslor Som svindlar högt Känns du min och för mig en gåva Jag minns den dag Då jag i dig såg min själ I spegling min kärlek i dina ögon Jag visste och minns att jag än vet Att du i min närhet har fött en ljuvlighet Visste inte förr Kände inte förr Att det fanns något Som kunde jämföras med ditt Den arbetslöshet Den rastlöshet som länge hållit sällskap Har sin väg gått Jag vill älska dig Och hålla dig I mitt hjärta I min själ Där ingen ser Där ingen når Vill jag ge dig Mig Önskar jag se dig Min Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ayaan8321 Posted June 9, 2003 Det där var underbart sis....Keep them coming :cool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Instinct.Poet Posted June 9, 2003 Uhm.I don't know them words but, Shana,shana. Dang i wish i understood. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Haseena Posted June 9, 2003 tack gumman, hoppas man får se ngt av dina.. instinct- sorry for that one bro, thought u english speaking ppl was taking to much space... must make room for us swedes Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeadlyVision Posted June 9, 2003 Haseena duktigt visar att du kan skriva både på svenska och engelska Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ayaan8321 Posted June 9, 2003 Make room for us swedes maa tiraahdaa...shout out to all my swedes... :cool: :cool: It´s about time...I´m tired of you english gang....and jamaal being the headleader ... Time has come to conqure the place MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paragon Posted June 9, 2003 STHLM_Lady lol well, have i got news for you? I like the swedes for some strange reason. Not to mention one of our inspiring poets (starlight) in from there Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sabha Posted June 9, 2003 Salam Y a Rab, i dont understand swedish, but if anyone write swahil, i will understand. salam . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Haseena Posted June 13, 2003 Sorg kan inte förklaras aldrig försvaras Drar fram var den vill skördar få som ler Det gör mig ont att gamla se Bortglömda av många fler Familjer de hava som förskjuter Vilken mening de ens födas? År av arbete och kämpaglöd Omsorg och kärlek till sina barn de ge I ålderdomens höst de ej får vila Omhändertages av främmande händer Förnedring de känna må hända mer besvär Stackars dessa som snart skall dö Vissa ensamma och med ingen tröst I vilket syfte de ens skall fortsätta andas Jag ledsen är idag om inte annat En generation sakta i ensamheten bliva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ayaan8321 Posted June 13, 2003 Wow sis..det där var häpnadsväckande :cool: keep them coming...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
La-y-La Posted June 14, 2003 lol, all i know is hvordan goer det? and thats danish.... lool peace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
muslim sis Posted June 14, 2003 Asalaama calaykum w.w woow! I just say - nabi allow nimba Afkii kugu Amaan I wish I can Understand, sis Haseena plzz let us translate it, Quote Share this post Link to post Share on other sites