Sign in to follow this  
Ibtisam

Troll, Shah and Sheeko

Ibtisam   

Juxa, if Maaddey does not end up in the same location as you, aniga ii wad please. icon_razz.gif:D

Okay I'm off, JUXA GO HOME women.

nuune   

^^ Wax fahan badowyahow(waa tii reer Godeyianka), isagu waan is habeeyey buu ku leeyahay mar hore ee uma baahna Ibti :D

The Zack   

LOL@Godeyianka....

Nune ninku waa sha'da dee, he has the right to have more than one. Don't get me wrong I would want more than two too if I could afford them.

Juxa   

ARE you?

maaddeey you are welcome lakin i am going to drop you off in xaruur-iyo-xaaji cali village

ibti inteen kaga tagaa adiga? waan isku qoran nahay

morning all

Muriidi   

news :

koo aa intuu mid ka mid ah shaqaalaha aqalka cad ee

maraykanka u tagay yiri : waxaan ahay sirdoonka wadanka u.s.a. , .. waliba wuxuu oo la soo baxay teesaro .. baastooladna wuu wadtay ..

saanaa ku dhacday ..

.. war waa ku sidee ?

baraawe.jpg

nuune   

Originally posted by The Zack:

LOL@Godeyianka....

Nune ninku waa sha'da dee, he has the right to have more than one. Don't get me wrong I would want more than two too if I could afford them.

loool@sha'da :D tan kale ZACK, waaxey if I could afford them, haku soo celin mar danbe oraahdaas hadii kale waligaa hal dhaafi meysid, nowadays it is if they could afford you :D

Malika   

^She cooks and so tidy..I hate all to do with housework!..arrggghhh. I want to just come home,chill with a pipe and read the papers..is that too much to ask?

:D

My dear don’t we all. Ndo mana nasima funga ndoa na lodi flani, manaki maisha kwanzia hapo yatakua kuku kwa mlija. Its not to late?

Or funga virago hamia Africa; kibarua ha-costi chochote uko.