Sign in to follow this  
Abtigiis

Love Letters From South Africa

Abtigiis   

Waar dee kii xayraanka ka daa bay inantu ku leedahay! NAW,waa dhako kale waxaad wadaaye. Iga waloon lagaa dhagaysanayn!!

Adigu marka idaa gadhaada laga hadlo baad idaa gudhuuda u boodaaye orodoo meherad kele yeelo waad kala kacsan tahaye dhafoor qiiqle waaxid ,,, :D

Abtigiis   

That is why i love Hargeisa! Did I tell you one lander insulted me one time:'qirinqiir and Dhafoor-qiiqle' he said. maybe you are the same guy under a different name. Are you a regular visitor of WWW.safkahore.com? It is SNM old guard website.

loooooooooooooooool@safka hore ,, mayee safka dambe ,, :D:D

Never been to that website niyow ,,, found it yesterday but could not open the page ,,,

We used to call some of our teachers Qirinqiir during the 80s ,,, that was when the shaqo qaran teachers where created. They were too many and that is why ppl call them qirinqiir. ,, :D

Abtigiis   

So you were a 20 year old student in 80s?!!!! Grandpa, You said it all about me. As one Maqiiqane, I like everything Safka-hore. I am a regular visitor there. Chatting with Mujaahidiin Xiiqsan is my favourite pass time.

I can see where you got that maqiiqnaan hadaba ,,, good to see you.

Yes i was a student at Xuseen Giire intermediate schooll during the 80s ,,, waa xilligii la keenay macallimiintii ugu horaysay ee koonfurta si ay waqooyi wax uga dhigaan kuwii waqooyina xagaa koonfurta la geeyay.

Mid baa soo galay class ,,,, xiisad afsoomaali ah buu u dhigayay ,, Sheekadiina sidan bay u dhacday:

Macallin: Mukullaalo

Arday: Macallin mukulaalo waa maxay ?

Macallin: (oo yaabban) Mukulaalo tan oo Doolliga cunta waaye nooh ,,

Arday: Macallin Doolligu waa maxay ?

Macallin: (oo yara xanaaqay) ,, Doolliga ma taqaaniinoo ? kan oo Minanka gala waaye.

Arday: Macallin Minanku waa maxay ? ,,,

:D:D ,, he had no choice but to leave the class isagoo xanaaqsan ,,, :D