MZanzi Posted August 13, 2008 loooooooool@ i only drink weekends... carawelo number one simple words makes you smile Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ibtisam Posted August 13, 2008 ^^AFro you are normal rude to me, why are you being nice to me caawa?? Maaxad iga raabta?? ruunta ii sheek please. @Xiin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urban Posted August 13, 2008 Evening. Hope you're all well. Originally posted by NGONGE: انظر الي الفضوليه يا جعيلبارو. انها لا تستطيع ان تقعد من غير ان تعرف عن ما نتحدث. اربان ايضا يتحدث العربيه والا لن يفهم الاغاني اللي يتحدث عنها في ذاك الموضوع. معا انني اعتقد انه يتحدث عربية اهل دارفور. Ngonge, daayir shinu ya zole, 3aleyk-allah ma tifdaxna! Laakin sadaqt, ujiidu 'llughatul carabiya aydan, laakin laa amliku 'keyboard' bil xuruuf al carabiya, tabban! Laakin lan utaabic al kitaaba bil xuruuf al inkliisiya, li-anna muctham alnas sawfa yuxaawiluna an yaqra-uuh (maca annahum lan yafhamuu, abadan), lithaalika sawf aqra-u xiwaarakum faqat. Calaa ayi xaal, taabicuu, innahu muthxikun jiddan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MZanzi Posted August 13, 2008 I can be honest with you here and say i have never been rude to you lool..ragaan rude ku ahay dumarka waa la qoslaa lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ibtisam Posted August 13, 2008 Okay @ Afro girl. I was just checking. I just never saw this side of you dee, Normal I see adgio dadk faarah indha kaa geeliniyi! I'm off for Maghrib and then do some work. Bye people and have a good evening. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Che -Guevara Posted August 13, 2008 ^Where's Sheherazade when you need her. You guys are just tit bit friendly. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xiinfaniin Posted August 13, 2008 urban, would you also confirm annaka tataxadathu carabiyata ahla Dar fur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urban Posted August 13, 2008 Laa ya xiinun faniin. innahaa laysat lahjatii, ujiidu faqat bacth al jumal al caamma, min al-tilfaaz wa bacthu asdiqaa-ii.. Innahaa lahjatun thariifa jiddan laakin, alaisa kathaalek? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xiinfaniin Posted August 13, 2008 ^^al tilfaaz mucalim kabiir wa khabiir fii shu'uun katheerah. wa in kaana cindka zumulaa min Darfur, hathaa tabcan tuciinuk tujiid lahjat. anaa actamid kalimatika annahaa lahjaha thariifah.. law saamaxtani as'aluka su'aal yaa urban? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urban Posted August 13, 2008 Ajal, bit-tabc. Maathaa fi baalek? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xiinfaniin Posted August 13, 2008 anta mina soomaal aw min balad akhar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xiinfaniin Posted August 13, 2008 tadhxak eh ya zol? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nuune Posted August 13, 2008 Xiinoow, armuu yahay xerow soo lumey, Carabigaas uu qorayo Urban waa nooceygi mid shabbaha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urban Posted August 13, 2008 Camma tadxaku ayuha Ifriiqiy?^^ Xiinun faniin, nacam, anaa min al-suumaal, laakin wulid-tu fii baladen carabiy. Quote Share this post Link to post Share on other sites