Sign in to follow this  
RedSea

Hargeysa: young schoolers told to express their vision of the future in drawings.

RedSea   

Waxaa dhawaan hotel maansoor ee magaalada Hargeisa lagu qabtey tartan sawir gacmeed ay ka qayb galeen ardayda wax ka barata 18 dugsiyada magaalada hargeisa oo isugu jira Hoose/ Dhexe, Tartankan oo ay soo qaban qaabisay Hayada Cuntada Aduunka ee FAO mashruuceeda Maaraynta Xogta Biyaha iyo Dhulka SWALIM ee Somaliland ayaa ujeedada tartanku waxaa ay salka ku haysay bal in ardayda da'da yar ee dugsiyada ku jirtaa ay aragtidooda mustaqbalka deegaanka somaliland ku muujiyaan sawir gacmeedyo.

PICT0454.JPG

PICT0449.JPG

PICT0453.JPG

And the winner is > PICT0464.JPG

Urban   

Originally posted by Red Sea:

And the winner is >
PICT0464.JPG

MashaAllah! (smile little girl) smile.gif

These type of drawings always bring a smile to my face..

I have a picture drawn by someone that wouldn't look out of place on that wall..

:D

p.s on the first picture, top right corner..what's that cow doing to the poor little sheep?

RedSea   

^OMG..lol,get your head out of the gutter legend.

At first I looked at the purple sheep and was thinking why did some kid colored it purple,but you have totally different prespective..you are too observant.lol