Sign in to follow this  
Jacaylbaro

The Inauguration of the other Obama

nuune   

^^^ usheeg haka nixin dheh, kii saaxiibkey ahaa unbaan soo xasuustaa yiri asxaabul fiil ayaan ku jirey, uu wlaiba ku leeyahay ciidamadii Abraha ayaan la socdey ee soo weerarey Kacbada :D

Ayoub, is all jke sxb, JB ayaa yaqaano meelaha aan ka arkey Hargeisa, in kastuu JB caayo hodheelkaan shaaha ka cabi jirey ee Gargaar :D

Roodhigooda ayaan aad u jeclaa, uurkujirtadiisa aya aad u macaaneed alaaba khattar ah ayey ku dhax qooshi jireen

AYOUB   

^^ Gartay :D Waar anigu indha adkaanta A&T wali la yaabanaa markuu yidhi "adeerkay waxaasu iyo waxaan buu ahaan jiray", ileen Nuune kasii daran ba. :D:D Whatever next....

laters I'A

Nuunow, next time aad hargeisa timaado you will see everything is different now. Meelo hore ayaa albaababda laabtay, meelo cusub ayaa irridaha loo furay ,, meelo aad ogayd ayaa fooqaq laga dhisay ,, ,

markaa i'm sure inaad meelo badan ku anban doonto ,, :D

Hudheelkaa gargaar laakiin waa sidiisii ,, xataa shaahii ismuu bedelin ,,, :D

Abtigiis   

Ayoub

Maxaad ula yaabi. Ma inaan qariyaad doonaysay? By the way odaygu waa tolkee, dee adeerkay sax ah ma aha. You don't need this level of details when someone speaks metaphor, Ayoub.

Poker   

Originally posted by J.a.c.a.y.l.b.a.r.o:

Nuunow, next time aad hargeisa timaado you will see everything is different now. Meelo hore ayaa albaababda laabtay, meelo cusub ayaa irridaha loo furay ,, meelo aad ogayd ayaa fooqaq laga dhisay ,, ,

markaa i'm sure inaad meelo badan ku anban doonto ,,
:D

Hudheelkaa gargaar laakiin waa sidiisii ,, xataa shaahii ismuu bedelin ,,,
:D

Is gargarr is a restaurant? I thought it was hotel up stairs and Dahbshiil bank down stairs?

There is a restaurant next to Gargaar hotel called Waaheen ,, people refer it as Gargaar though since they are next to each other.

Yes, i'm talking about Waaheen ,,,, nuune wouldn't know if i don't say gargaar ,, :D

Hunguri, It doesn't belong to Dacar ,,, come on ,, what are you up to ??

Poker   

Waryaa :D:D:D:D:D

That place is horrible. Men sits in front of the restaurant, theater style, facing the street eye balling the chicks.

is that what you used to do ?? :D

Waar the food is really delicious and cheap weliba. Try when you come next time but don't sit in that theater place ,,, :D

Poker   

^^^No, I couldn't do that even if I wanted to.

Waryaa I went to Sheikh Bashiir elementary. That was my hang out joint when i was little. Imika dhawaan soo galkaa meeshaaso dhan haysta.

My office was Cimarutal Al-Khayr on the third floor. I used to sit in the balcony to do my damage. farxad... ;)

Poker   

My own personal office to conduct meetings in the morning. Still opened.....Like I said we will meet in three weeks INSHA ALLAH.

Poker   

Togdheer restaurant used to be the s.hyt back in the days....

Imika meeshiiba uma eka. I don't know may be it has something to do with the new construction and the high rises in the area.