Sign in to follow this  
Abtigiis

How Somali's ask for the hand of a bride-to-be

Originally posted by Abtigiis & Tolka:

Faarax BADAW

No, That is my translation. Salaan sare!

Miyaa? dee maxaan ka garanaya? smile.gif

Salan hose abtigis/tol

reer xamarkeena dadka ugu ilbaxsan aan nahay

"Aqyaarta, waa la idin salaamay. Xariifkan sitting to my left Iikar aa la dhahaa! Jeesto aas ku magac dheer yahay. Xarfaantiina Fardows aas u kulul yahay. Maxaa ka qabtaan haddaan isugu toosino?"

That is the Ilbaxnimo we're talking about here ,,,, reer miyi sidaas maba odhan karaan ,, :D

Kool_Kat   

^Waadh maya dee...Reer miyigaa sidaa u fasirta...Sowtan arkaya 'Xariifkan sitting to my left Iikar aa la dhahaa!' intaas inuu isaga u translate gareystay? Dee inta kalena waa siduu mooday in la yidhi...

:D

Buuxo   

Originally posted by Abtigiis & Tolka:

^Ugaaso

oo adu ma reer xamar baad tahay? I didn't know that! I mean judging by how sensible you sound!

LOL.Ma amaanbaa mise waxaas wa sarbeeb? xamar cuduntayda baa ku aasan ...so afkooras reer xamar baan ahay.

Waxee abaayadey KK sheegtay lee jirto .Qaraarka jooji. icon_razz.gif

Nephissa   

"
Aqyaarta, waa la idin salaamay. Xariifkan sitting to my left Iikar aa la dhahaa! Jeesto aas ku magac dheer yahay. Xarfaantiina Fardows aas u kulul yahay. Maxaa ka qabtaan haddaan isugu toosino?
"

That's sooo cool. Now that guy knows what he is doing!! Xamari guys waa rageedii, it takes a real man, inu saa u hadlo.

Abtigiis   

Originally posted by -Lily-:

^^^ :rolleyes: Now you add stereotyping to your perversity, what a character.

The list is endless for those who rejoice in name-calling. Just for the record, there is no shame in talking about stereotypes as long as one is not speaking from whatever-centric point of view. So grow up! I hate people who talk like parrots!

What was I saying about Jigjiga yesterday? Do you remember! In case you think I am out here after some people!

Leave Mr. A&T folks alone. He entertains us for free. as matter of fact, he would have made a lot of money if he would have chosen comedian as provision.

for those of you who like cheesy topics, you have Jacayl Bro.

Abtigiis   

Habaarane, yaad u qarinaysaa hadalka. :D No more free entertainment. I am retiring; and will soon go back to my favourite politics section. Tuug yahow!

politics waxba ha aadin. niman isla weynoo in ay ayaga kaligood wax kala garanayaan isu qabaa jooga.

anaa dunida kaligey leh baa koofil eersaye

Kashkisaba ma gelin wiil yar baa keebka ku qabane

Ragow kibirka waa lagu kufaa kaa ha la ogaado.

Waryaa A & T, anaa reer xamar (dadka ka cad-cad soomaalida, if that's what you mean here) gabar ka doonay. Waxaad sheegaysaana waa dacaayad rakhiis ah saaxiib. Waadse iga qoslisay...

The only difference i noticed was that the father of gabadhaan doonnay distributed small masxafs and instructed us to read certain chapters of hte qur'an before and after the caqdi[meher] was santioned. Other than that, it was just another typical somali doonis.